sobota, 7 listopada 2020

Zimowa bombka

 Ho ho ho... komu pomysł na zimową bombkę??? :)

Dziś nie kartka a zawieszka :)


W Filigrankowym sklepie dostępne są bazy do ozdabiania wśród, których możecie znaleźć bazę w kształcie bombki.

 


 

Moja baza została przeze mnie potraktowana mediami i zyskała zimowo śnieżne kolorki.

W ruch poszło gesso, pasta strukturalna, woski, tusze i kilka innych preparatów.

 


 

Po nadaniu całości odrobiny struktury i kolorów przyszła pora na zabawę dodatkami. Pozostałam wierna bliskim memu sercu klimatom i postawiłam na kwiaty, rameczki, listki i koronki ... wszystko delikatne i subtelne.

 


 

Głównym punktem dekoracyjnym jest aniołek z masy, jest on jednak malutki dlatego potrzebował odpowiedniej oprawy. Tu świetnie sprawdziła się gwiazdkowa rameczka i dodatkowa śnieżynka bezpośrednio pod aniołkiem.


 

Taka zawieszka, niezależnie od tego jak zdecydujecie się ją ozdobić będzie zarówno świetną ozdobą samą w sobie np. powieszona na choince, jak i jako dodatek np. do wianka wiszącego na drzwiach.

 

wykonując tą bombkę użyłam 

 

pozdrawiam Was ciepło

Ania - Dusza z Papieru

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz