wtorek, 17 listopada 2020

Kartka świąteczna w kształcie choinki


Witajcie,

Robicie kartki świąteczne? Myślę, że w tym roku są bardzo wskazane 
a ręcznie wykonane napewno sprawią uśmiech osobie obdarowanej,
dlatego mam dla Was kolejną świąteczną inspirację, 
ale tym razem na bazie kartka choinka.
Od bazy choinki odrysowałam i wycięłam kształt z papieru scarpowego,
na brzegu nałożyłam pastę śniegowa, którą obsypałam dodatkowo brokatem,
następnie przykleiłam na dystans do bazy kartkowej.
w kolejnym kroku przystąpiłam do ozdabiania wykorzystując 
domek piernikowy, kwiaty, które zrobiłam z foamiranu, wycięte liście 
z kolekcji i wykrojnika, a wokół kompozycji dołożyłam mech w naturalnych kolorach.
Na napis nałożyłam embossing w białym kolorze, wykończając całość imitacją płatków śniegu.
Mam nadzieję, że poczuliście się zainspirowani i stworzycie swoje piękne kartki :)









linki do użytych produktów:

       Baza kartka CHOINKA 14,5 cmTekturka DOMEK Z PIERNIKA 1   Tekturka napis CICHA NOC


Życzę Wam pięknego dnia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz