sobota, 28 listopada 2020

Świąteczny lampion

Witajcie!

Zapraszam Was dzisiaj na świąteczną inspirację.
Przyszedł czas na przepiękny, ażurowy lampion, który jest idealną świąteczną dekorację.
Lampion pomalowałam farbą kameleonową w kolorze białego złota
oraz wykończyłam pastą woskową w odcieniu metalicznej miedzi.

Do ozdobienia mojego lampionu wykorzystała, także tekturkę - warstwową bombkę.
Nie mogło zabraknąć zimowych kwiatów. Dodałam czerwone poinsecje z foamiranu.
Użyłam też roślinnych dodatków - szyszek, gwiazdek anyżu oraz chrobotka,

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!






Zapraszam również na film:


W pracy użyłam:

  

  

Serdecznie pozdrawia i życzę twórczego dnia!


2 komentarze:

  1. piękny lampion <3 bardzo podobają się mi te ażurowe wykończenia; pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dziękuję ❤️ A lampion rzeczywiście jest piękny i sprawdzi się równie dobrze z wiosenną kompozycją kwiatową 😊 Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń