wtorek, 10 listopada 2020

Bodziak z metryczką

 Cześć!

Sporo dzieciaczków ostatnio rodzi się wśród moich znajomych i tak będąc w klimatach dzieciaczkowych postanowiłam pokazać Wam dzisiaj moją wersję na chłopięcego bodziaka.

 


Niestandardowe bazy choć mogą wydawać się trudne w użyciu, tak naprawdę "robią za nas połowę roboty" :)  Już sam niestandardowy kształt kartki bardzo podnosi jej atrakcyjność i sprawia, że nasza kartka wyróżnia się wśród innych.

 


Baza została przeze mnie oklejona ozdobnym papierem, lamówkowe wykończenia bodziaka uzyskałam używając okrągłych wykrojników z przeszyciami.


Moja wersja bodziaka zawiera w sobie mini metryczkę, którą umieściłam w pięknej ozdobnej ramce pomalowanej na białym gesso. 


 

Kilka kwiatów na kartce to ukłon w stronę mamy maleństwa - gdyż nie tylko maluszek ale również jego rodzice są jej odbiorcami.

 


 

Uroku takim projektom dodają drobne symbole - mogą to być np. doczepione stópki, buciki, miś lub tak jak w tym przypadku - uroczy balonik serduszko, unoszący się nad bukiecikiem.


 

Do zapakowania kartki świetnie nadaje się pudełeczko o kwadratowym kształcie  - kartka idealnie się do niego mieści.

 

Ta karteczka powstała przy użyciu:




pozdrawiam Was serdecznie

Ania - Dusza z papieru


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz