piątek, 13 listopada 2020

Zawieszka w kształcie choinki

 Witajcie.

Pokazywałam Wam już naszą bazę do ozdabiania w kształcie bombki, tym razem na warsztat wzięłam inna z naszych baz - choinkę.

 


 

Choinkę pomalowałam na oliwkowo zielony kolor i musnęłam ją białymi akcentami mającymi imitować opruszenie choinki śniegiem.

 


 

Idealnie do tej bazy pasują tekturki- sznur perełek, które świetnie "udają" choinkowe łańcuchy. 

 

 
 

 By nie zasłonić kształtu bazy dekorację zrobiłam na jej boku. 

Główny punkt dekoracji - zembosowaną na biało ramkę z życzeniami otoczyły koronki, listki,  tekturkowe gwiazdki ,odciski z masy i inne drobiazgi

jak Święta- to na bogato :) 

 




Gotowa choinka posłuży mi jako zawieszka do prezentu, ale wy swoje możecie wykorzystać na wiele sposobów. 

 


 

Pochwalcie się swoimi pomysłami na naszej grupie Facebookowej 

Filigrankowe Inspiracje

chętnie je zobaczymy.


Materiały użyte przeze mnie znajdziecie tutaj:






pozdrawiam Was cieplutko 

Ania - Dusza z papieru




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz