środa, 4 listopada 2020

Gwiazda Cichej Nocy

 

 Witajcie

 Chcę dziś podzielić się z Wami pomysłem na gwiazdę zainspirowaną "Cichą nocą".


 

Tekturkowa baza gwiazdy po udekorowaniu może być zarówno dekoracją do powieszenia w oknie czy na choince, może też być np. dodatkiem doczepionym do torebki z prezentem... moja gwiazda docelowo pewnie zawiśnie na wianku z igliwia i będzie zdobić drzwi mojego domu.

Wygląd mojej gwiazdy był zainspirowany zimową cichą nocą - stąd jej kolory- czerń i granat rozświetlona bielą śniegu i złotym światłem latarni i gwiazd.


 

Choć na początku chciałam ją okleić papierem , ostatecznie postawiłam na mixed media.

W Filigrankowym sklepie znajdziecie mnogość gwiazdek i śnieżynek w różnych wzorach i rozmiarach i najpiękniej będzie wyglądał ich mix.

 



Białe chlapania mają przypominać prószący śnieg, a złoty wosk naniesiony na gwiazdki ma przywodzić na myśl ich blask.

 


Kamieniczki od razu skradły me serce, gdy je zobaczyłam w sklepie jeszcze nie wiedziałam do jakiego projektu je użyję, ale wiedziałam, że muszę je mieć.  Dostały odrobinę blasku, troszkę śniegu na dachy i od razu zyskały klimat zimowej uliczki.


 

Napis "Cicha noc" dopełnił całości...

 


 

Do wykonania gwiazdki wykorzystałam

 

 




 

pozdrawiam Was serdecznie

Ania - Dusza z papieru



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz