niedziela, 17 maja 2020

Zmediowane chusteczki

Mixed media tissues

Hej, dekoracji domu ciąg dalszy, czyli dziś biorę się za stojące chustecki 😁

Ich opakowanie zupełnie nie pasowało mi do wystroju domu, wieć postanowiłam je zmediować.
Otworzyłam opakowanie i do środka dałam kawłek folii, by zabezpieczyć same chusteczki.
Porwanymi kartkami i resztkami z papierów Lemoncraft "Sense and Sensibility" obkleiłam całe pudełko. Czarnym gesso i białą farbą akrylową zrobiłam przecierkę. Na to poszły 2 maski z Filigranek i pasta modelująca. Potem jeszcze raz lekko przetarłam farbami całość.
 Teraz wystarczy wyjąc folię zabezpieczjącą i można korzystać 😄

P.S. Po zużyciu wszystkich chusteczek wystarczy rozciąć opakowanie od dołu, przełożyć zawartość z nowego pudełka po czym zalepić dół taśmą. Nikt nie zauważy rozcięcia.😉

Hi, I'm continuing home decor series, so today I will redo my tissue box. 😁 

This tissues totally didn't work with my home decor so I decided to go with mixed media.
I opened a box and I have put a piece of foil to secure tissues. 
I used a pieces of an old book and leftovers from Lemoncraft "Sense and Sensibility" to cower all box. Then  I distressed it with black gesso and white acrylic paint mixed into different shades of gray. I used 2 different Filigranki's stencils and a modelling paste. Then I lightly painted all over it.
Now I just need to remove foil and I can use a tissues 😄

P.S. After a used all tissues you can just cut a slit into a bottom, put a tissues from a new box and tape it down. Nobody will notice it. 😉









Użyłam/ I used:

 
 


Pozdrawiam/ Greetings:





2 komentarze: