poniedziałek, 25 maja 2020

Torebka w stylu vintage

Dzień dobry :)

Osobiście kocham torebki, a odkąd mamy też wersję papierową - kocham papierowe torebki :) Ostatnio mam ewidentną fazę na te bazy i tak jakoś przyszło mi do głowy, że dziś zrobimy Święto Torebki! Nie znalazłam takiego w kalendarzu (choć znaleźć można mnóstwo najdziwniejszych), no to sobie zrobimy swoje - 25 maja Dzień Torebki (przynajmniej w Filigrankach).

Na tę okazję przygotowałam dwie zupełnie odmienne.
Zacznę od mojej ulubionej - w stylu vintage - poszarpane i potuszowane krawędzie, a uszy tekturkowe, imitujące rattanowe uchwyty. Dlaczego znaczek facebooka? Ponieważtą torebkę przygotowałam w podziękowaniu dla pewnej osoby, która zawodowo zajmuje się wizerunkiem na FB, stąd taka lekka personalizacja :)






Produkty wykorzystane do tej pracy:















  

Śledźcie naszego bloga i fanpage, bo z okazji Święta Torebki pojawi się dziś więcej inspiracji z ta bazą.

Pozdrawiam,
Asia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz