piątek, 1 maja 2020

Exploding box dla Mamy

Cześć, 

Dziś przychodzę do Was z moim pomysłem na exploding box,
który wykonałam na zbliżający się Dzień Matki, 
ale można go również wykorzystać na inne uroczystości ;) 
Użyłam bazy box z sercami, gdzie moją myślą jest wklejenie kilka zdjęć,
więc do środku dokleiłam trzy dodatkowe klapki, i tym sposobem 
mam dodatkowe karty, a w sumie można włożyć 9 wyjątkowych zdjęć 
o wymiarze kwadratu 8,5 cm. Środek boxa zdobi piękny koszyk 3D.
Myślę, że będzie to miła niespodzianka dla obdarowanej, a jakie jest wasze zdanie ? 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć.





kieszonka na wpisanie życzeń, lub dodatkowe miejsce na zdjęcie

tak prezentuje się środek przed włożeniem zdjęć


a tak będzie wyglądać ze zdjęciami 


w sklepie kupicie:

Baza do boxa 10cm Koszyk 3D z tekturyTekturka WAŻKA zawijasy DUŻA
                        Tekturka FLORA 16   Tekturka TEKST 15a


Przesyłam serdeczności 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz