czwartek, 7 maja 2020

Album

Albumik w kształcie serca

w stylu shabby chic


Witajcie:)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was albumik. Bazę wykonałam samodzielnie i ozdobiłam papierami Lemoncraft (ostatnio znów coraz częściej po nie sięgam). Ozdobiłam go w stylu shabby i nieodzowne były w tym wypadku filigrankowe tekturki. Wszystkie zembossowałam na gorąco pudrem (białym i różowym), aby je nieco zabarwić i jednocześnie usztywnić:)












Album nie może być zbyt bogato zdobiony wewnątrz, muszą się jeszcze zmieścić zdjęcia, a szerokość kółek spinających album ma ograniczone możliwości, dlatego ozdobiłam tylko niektóre strony i to bardzo skromnie:)










Taki alumik nadaje się na wiele okazji: ślub, wieczór panieński, urodziny:)
Mam nadzieję, że moja albumikowa inspiracja przypadnie Wam do gustu, pozdrawiam serdecznie



Ze sklepu wykorzystałam:



4 komentarze:

  1. Ale cudowny ❤️ idealny prezent na dzień mamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo kochana, w sumie tak, masz rację. Albumik jest bardzo uniwersalny i nadaje się także na tę piękną okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! Nie widziałam jeszcze takiego wzoru, bardzo pomysłowy i daje tyle możliwości, brawo dla artystki 👏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za tak miły komentarz, pozdrawiam ciepło:)

      Usuń