piątek, 22 maja 2020

Kurs na Pamiątkę Pierwszej Komunii Świętej

Witajcie!
Dziś fotokurs na prostą, ale efektowną Pamiątkę Pierwszej Komunii Świętej.



Do wykonania pamiątki przygotowałam arkusz papieru scrapowego, bazę kartki sztalugowej, kwiatki, listki do dekoracji i oczywiście fantastyczną, filigrankową tekturkę.



Do bazy o wymiarach 14cm x 14cm przycięłam dwa elementy z papieru scrapowego o wymiarach 13,8cm x 6,8cm.




Następnie na jednym z nich odrysowałam połowę koła i przycięłam papier.





W kolejnym kroku okleiłam wierzch kartki.



Następnie wycięłam koło o średnicy odpowiadającej bazie kartki...


i oczywiście przykleiłam do bazy.


Na tak przygotowanej kartce umieściłam przepiękną tekturkę z Filigranek, okleiłam papierem scrapowym wnętrze kartki ...


a następnie zamocowałam dekoracyjne, perłowe kropeczki, które pełnią rolę stabilizacji otwartej kartki.


Kolejnym krokiem jest dekoracja. Zachęcam do kreatywnego tworzenia i nadania swoim Pamiątkom indywidualnego charakteru. Moja Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej wygląda tak.






W pracy wykorzystałam 


https://www.filigranki.pl/pl/komunia/7500-tekturka-i-komunia-ramka-okragla.html


Mam nadzieję, że moja propozycja Was zainspiruje.

Serdeczności!
Renata



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz