czwartek, 21 lutego 2019

Spersonalizowane 3D

Wśród produktów oferowanych przez Filigranki najbardziej urzekły mnie duże przestrzenne litery 3D, gdyż idealnie nadają się do spersonalizowanych prac.

Among the products offered by Filigranki, the most spacious 3D letters fascinate me, as they are ideally suited for personalized works

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać literę H - która będzie stanowiła część prezentu urodzinowego dla bliskiej mi osoby.

Today I would like to show you the letter H - which will be part of a birthday present for a loved one.



Bazę wykleiłam papierem scrapowym UHK TERRA INCOGNITA

I stuck UHK TERRA INCOGNITA paper into the base.

 Do przyozdobienia wykorzystałam tekturki: narożniki, serce, aniołka z masy soft oraz kompozycję z kwiatów z foamiranu. Wszystkie tekturki i brzegi papieru wytuszowałam brązowym tuszem.

To decorate, I used cardboard: corners, heart, angel from soft mass and a composition of flowers from foamiran. I colored all the cardboard and paper edges with brown ink.









 Wykorzystałam:
I used:

Tekturka NAROŻNIKI 12                UHK Herbata z malinami ZESTAW   


Tekturka SERCE 3             https://www.filigranki.pl/3d/4345-litera-3d-przestrzenna-duza.html 


Memento Dew Drops tusz wodny Lady Bug 



       Czas nieuchronnie pędzi do przodu i ani się człowiek obejrzy jak coś się kończy. Dzisiejsza inspiracja jest moją ostatnią dla Filigranek w ramach pracy w zespole DT.
Chciałabym w tym miejscy podziękować Asi, że zaproponowała mi współpracę i możliwość tworzenia z filigrankowych produktów oraz dziewczynom z DT za miłą atmosferę w zespole.

 Today's inspiration is my last for Filigranek as part of the DT team.
I would like to thank Asia  for offering me cooperation and the opportunity to create from filigree products and girls with DT for
a nice atmosphere in the team.

Pozdrawiam serdecznie :-)
 

I greet you cordially :-)

___

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz