niedziela, 3 lutego 2019

Coś prostego na drewnianej deseczce/Something Simple on a Wooden Plate

Witajcie ! 
Ostatnio miałam ochotę stworzyć coś w stylu art journala w klimacie vintage. Pomysł w głowie był, jednak nie posiadam art journala, ani nic co choćby w małym stopniu by przypominało art journal. Z pomocą przyszły mi drewniane deseczki, które jakiś czas temu nabyłam w OBI.
Welcome !
Recently, I wanted to create something like art journals in a vintage style. The idea in my head was, however, I do not have an art journal, or anything that would, to a small extent, resemble art journal. The wooden boards that I bought at OBI some time ago came to my aid.



 Na deseczkę nakleiłam papier, zagruntowałam przezroczystym gesso i zabarałam się za tworzenie kompozycji. Wykorzystałam jedną z moich ulubionych tekturek teł, czyli koniczynę marokańską, która jest tak uniwersalna że pasuje praktycznie wszędzie. 
I put the paper on the slat, primed with the transparent gesso, and start to create the composition.
 I used one of my favorite chipboard backgrounds, which is a Moroccan clover, which is so versatile that it fits anywhere.



Dodatkowo wykorzystałam odlewy, metalowe elementy i oczywiście stare zdjęcia. Całość pochlapana na niebiesko i brązowo i podkreślona woskiem SeeArt w kolorze Oliwkowy Brąz.
In addition, I used castings, metal elements and, of course, old photos. The whole is splashed in blue and brown and highlighted with wax SeeArt in Olive Brown color.



W projekcie wykorzystałam:
In project I used:











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz