poniedziałek, 11 lutego 2019

Kartka z otwieranym sercem

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę, w której wykorzystałam tekturkę otwierane serce, które znajdziecie w filigrankowych półkach.

Kieszonka, koperta 3D mała do boxa

Zanim przykleiłam serce do kartki obkleiłam jego skrzydełka papierem brokatowym, pomalowałam tuszem, markerami pokolorowałam kwiatki. Na zewnątrz przykleiłam kwiatki z foamiranu i kilka czerwonych półperełek. Dookoła brzegu serca nakleiłam cieniutką bawełnianą koronę





Na koniec na spodzie kartki nakleiłam tekturkowe zawijaski, które również pomalowałam zielonym markierem. Dodałam też foamiranowe kwiatki i czerwone półperełki



A całość prezentuje się tak:





Myślę, że karteczka z takim serduszkiem sprawi wiele radości bliskiej osobie


 do wykonania karteczki ze sklepowych półek wykorzystałam:

        Tekturka ORNAMENT  1             Kieszonka, koperta 3D mała do boxa

Papiery brokatowe 15x15cm zestaw 16szt         UHK Herbata z malinami ZESTAW



     Memento Dew Drops tusz wodny Lady Bug         Baza kartka 14,5x14,5



 

Pozdrawiam serdecznie :-)


___











2 komentarze: