niedziela, 24 lutego 2019

Ślubny i komunijny zestaw

Witam Was  gorąco.

Dzisiaj kłaniam się Wam wyjątkowo nisko, bowiem to mój ostatni post na blogu Filigranek.
No cóż, czas biegnie i minęły miesiące kiedy z radością inspirowałam w Filigrankach. czas zwolnić miejsce kolejnym utalentowanym, kreatywnym Dziewczynom :-)

Ponieważ tekturki Filigranek zagościły u mnie na stałe, to powstają, .... powstają kolejne prace z ich użyciem. Kolejnej inspiracji nie będzie :-( więc postanowiłam, że pokażę dzisiaj dwa zestawy.
Tak na pożegnanie...

Komunijna kartka i exploding box, w szarościach i bieli . To moje ulubione zestawienie kolorystyczne. Zobaczcie jakiej elegancji dodały tekturki 







Drugi zestaw to mini box i kartka z okazji ślubu.
Tutaj najważniejsze są tekturki Filigranek, bo ich użycie powoduje, ze praca nabiera smaku i naprawdę nie trzeba nic więcej :-)






Produkty ze sklepu






 


  

  
  
  

Mam nadzieję, ze prace Wam się podobały, że przez miesiące współpracy z Filigrankami, potrafiłam was , chociaż czasami zainspirować .
Proszę odwiedzajcie sklepik Filigranki, jego blog i wpadajcie  czasami też do mnie :-)

Dziękuję i pozdrawiam Daga ( DagiScrap )


1 komentarz: