sobota, 1 grudnia 2018

Śnieżne pudełko

Witam Was ciepło !

Na naszym blogu od dawna czuć przedświąteczny klimat. 
Kartki, pudełka i ozdoby świąteczno-zimowe mam nadzieję, że inspirują Was mocno :) 
Moja dzisiejsza propozycja z wykorzystaniem filigrankowych produktów, 
to pudełko na świąteczny prezent, np. na słodycze lub płytę cd ;) 
Na pudełku z gotowej srebrnej bazy znalazł się śnieżny krajobraz oraz tekturki do shadowbox.

Zapraszam do galerii i krótkich opisów...


Tekturki wytuszowałam na brzegach (na szaro-brązowo), 
pomalowałam żelem 3D, i od razu sypnęłam dużą ilością białego brokatu. 


Tekturkę główną pomalowałam na biało, a później wszystkim co miałam pod ręką...
pastą śniegową, pastą pękającą, pastą tynkową. 
Po wyschnięciu spryskałam mgiełką turkusową (rozcierałam ją pędzelkiem)
oraz natarłam woskiem (brąz oliwkowy).





W pracy użyłam:
   
       

Pozdrawiam, trzymajcie się :)
Kasia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz