czwartek, 6 grudnia 2018

Religijny box na święta - Religious box for a Christmas

Hej, dziś prezentuję Wam box zrobiny na nadchodzące święta, który utrzymałam w tematyce religijnej. 

Hi, today I will show you my Christmas exploding box which I kept in a religious theme.

Wykorzystałam tu brązową bazę do boxa 10 cm, którą znajdziecie w Filigrankach - TUTAJ
Przykrywkę ozdobiłam florystyczną kompozycją z ręcznie robioną papierową poisencją, dzwonkami, wstążkami i napisem od Lemoncraft.

Here I used craft brown box base 10 cm, which you can find it in the Filigranki - HERE.
I decorated lid with a floral composition with a handmade paper poinsettia, bells, ribbons and a sentiment from the Lemoncraft.






Tworząc środek pudełka postanowiłam przypomnieć o najważniejszym elemencie świąt - Nowonarodzonym Jezusku. Figurka powstała z dużego drewnianego korala pomalowanego farbą akrylową (twarz narysowałam cieńkopisem permanentnym), folii aluminiowej, kleju na gorąco i tkaniny. Żłóbek zrobiłam z kartonu, brązowego papieru i farb akrylowych. Sianko to część mojego zapasu, który kładę pod obrus 😉


When I was making centre of a box I decided to reminds everybody about the most important aspect of a Christmas - Newborn Baby Jesus. Figurine was made from large wooden bead painted with an acrylic paint(I draw a face using a fine line permanent pen), aluminium foil, hot glue and a fabric. I made manger from  a cardboard, brown paper an acrylic paint. The hay is actually from my stock of hay which I'm putting on a Christmas Eve under the tablecloth (as a polish custom says) 😉  


Tu użyłam ślicznej zawijaskowej rameczki, którą embossowałam złotym pudrem i podkleiłam świąteczną grafiką. 

Here I used a lovely flourishy frame, which I embossed with a gold powder and glued some beautiful Christmassy image on the back.


Tu jest prosta kompozycja wycięta z arkuszy popularnych grafik od Lemoncraft.

Here we have a simple composition cut from a popular graphic sheets from the Lemoncraft.


Tu przykleiłam mój dekoracyjny pierniczek ozdobiony cekinami, gwiazdkami i złotą farbą akrylową.

Here I glued my decorative gingerbread decorated with a sequins, stars and a gold acrylic paint.



 Tu część z prezentem, który ukrywa wydrukowane życzenia 😉. Wykorzystałam do tego arkusz z papierów Lemnocraft - KLIK.

Here is a piece with a gift, which have a hidden printed greetings inside 😉. I used paper from the Lemoncraft - CLICK.

Użyłam / I used:

 

Pozdrawiam :

Greetings:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz