środa, 21 listopada 2018

Świąteczno-zimowe medaliony

Cześć, witajcie!

Dziś chciałabym zainspirować Was świąteczno - zimowymi medalionami. 
Przygotowałam dwa w różnej aranżacji - jeden z aniołami, drugi z miastem w tle.
Obowiązkowo znalazły się w nich filigrankowe tekturki, które - by nabrały zimowego 
charakteru - "oprószyłam" śniegiem i brokatem. 

Medaliony są dwustronne, błyszczące, klimatyczne, i mam nadzieję, 
że poczujecie od nich dreszczyk inspiracji...
Zapraszam do galerii :)

Medalion I
Do środka włożyłam cekiny i gwiazdki.





Medalion II
Tu do środka wsypałam złote gwiazdki, i biały brokat, który przyległ do ścian medalionu, 
sprawił, że świąteczna dekoracja samoistnie się oszroniła.
W tle gwiazdki odbite za pomocą maski.





W pracach użyłam:

    

    

     

     

Przesyłam pozdrowienia, wszystkiego dobrego dla Was :) 



4 komentarze: