czwartek, 15 listopada 2018

Kartka drzwi / Door-card

Witajcie,

tak sobie żartuję, że chyba powinnam zmienić branżę, bo ostatnio większość rzeczy jakie tworzę/wymyślam to drzwi i okna :) Tym razem chcę Wam pokazać kartkę formatu DL w formie drzwi świątecznie ozdobionych - moim zdaniem bardzo oryginalny pomysł na kartkę świąteczną - a Wam jak się podoba?
Moja wersja jest lekko zmediowana - spód drzwi wykleiłam papierem a tekturkowe obramowania zagruntowałam gesso, następnie nałożyłam pastę efekt rdzy, a na koniec wszystkie wypukłości pociągnęłam woskiem w kolorze antycznego złota (woskiem też potraktowałam aniołka:) ).

Sometimes I think I should change my job because lately most of things I create are door or windows :) This time I would like to present you door-shape card for Christmas - Ithink that's great idea, what do you think?
My version is mixedmedia one - back of the door was made from brown scrapbooking paper but for frames I used media: gesso, rust effect paste and antique gold wax.






Produkty, których użyłam:



    



Mam nadzieję, że spodoba Wam się ta inspiracja :)

Pozdrawiam,
Asia



4 komentarze: