sobota, 10 listopada 2018

Nastroszona choinka

Karteczkowy sezon świąteczny w pełni, zatem i u mnie nie mogło zabraknąć bożonarodzeniowej kartki. Do jej wykonania użyłam gotowej bazy kartki - Choinka oraz tekturkowego łańcucha - koronki  

Soon, Christmas, so I made a Christmas card. For its implementation, I used a ready-made card base - a Christmas tree and a cardboard chain - lace

      
Łańcuch obsypałam brokatem. Dodałam wycięte z zielonego papieru czerpanego choinkowe gałązki i listki ostrokrzewu oraz poinsecje z foamiranu. Gałązki przyklejane są punktowo i nie całej długości, co sprawia wrażenie, że choinka jest nastroszona

I covered the chain with brocade. I added Christmas tree branches and leaves of holly, as well as poinsettias from foamiran, cut from green handmade paper. The branches are stuck to the point and not the whole length, which gives the impression that the Christmas tree is raised








Użyłam:
I used:


https://www.filigranki.pl/bazy-i-pudelka/6360-baza-kartka-choinka-145-cm.html?search_query=baza+choinka&results=3   Tekturki zestaw LAMPKI CHOINKOWE 5szt.

Pozdrawiam

___

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz