niedziela, 25 listopada 2018

Pachnące pudełko z maską

Na półkach naszego sklepu pojawiły się filigankowe maski, które doskonale nadają się do przyozdabiania różnych powierzchni.
Do swojej najnowszej pracy wybrałam dwie:

On the shelves of our store there are filigree masks that are perfect for decorating various surfaces.
I chose two of them for my latest work:


Szablon/maska SPLOTY Filigranki nr14

 Za pomocą tych masek przyozdobiłam wieczko pudełka na drobne prezenty. Wzór odbiłam za pomocą białego gesso i brokatu.
Potem przykleiłam tekturkowy napis, laskę cynamonu, gwiazdki anyżu, szyszki olchy i zrobione przez mnie z foamiranu poinsecje

Using these masks, I decorated the lid of a small gift box. I reflected the pattern with white gesso and brocade.
Then I glued a cardboard sign, cinnamon stick, stars of anise, alder cones and poinsettias I made from foamiran


A tak to się prezentuje
 This is how my work looks like:


  
 

A teraz parę szczegółów:
And now a few details:





Mam nadzieję, że spodobało się Wam moje pudełko i że spróbujecie stworzyć własne
 I hope you liked my box and that you will try to create your own

A to produkty, których także użyłam
:
 And these are the products I've also used:

Gesso białe, primer 500ml  SeeArt      Brokat sypki srebrny 25g

 Pozdrawiam serdecznie:Best wishes:
 
___

2 komentarze: