piątek, 23 lutego 2018

Złota karuzela / Golden carousel

Witajcie Kochani!
Mój dzisiejszy post jest wyjątkowy, żegnam się nim z Filigrankami.
Na blogu inspirowałam ponad rok i cieszę się, że mogłam pokazać tyle prac z wykorzystaniem filigrankowych tekturek i nie tylko. Bardzo Wam wszystkim dziękuję za ten czas!
Mam nadzieję, że jeszcze będę mogła wpaść gościnnie z wizytą na blogu. 
Tymczasem karuzela 3D skradła moje serce, chciałam przygotować coś innego, wyjątkowego.
Umieściłam ją na puszce, w której w dalszym ciągu mogę chować jakieś skarby, a przy okazji zyskałam także lampkę nocną :) 

Hello Dears!
My today's post is very special, I'm saying goodbye to Filigranki.
I have been inspiring on the blog for over a year and I am glad that I could show you so many works using chipboards and many more. Thank you very much for this time!
I hope that I will pop in to Filigranki's blog with a guest inspirarion.
 Meanwhile, the 3D carousel stole my heart and I wanted to prepare something different, unique.
I put it on a can where I can hide some treasures in and by the way, I also gained a bedside lamp :)








W pracy użyłam / I have used: 

https://www.filigranki.pl/3d/2649-karuzela-3d.html

Buziaki!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz