sobota, 17 lutego 2018

Na różowo czyli Mosia w gościnie./ In pink - Guest Designer, Mosia.

Witajcie Kochani!
Z tej strony Mosia.
Jestem dziś gościem na Filigrankowym - Asiu, dziękuję bardzo za zaproszenie.
Z tej właśnie okazji przygotowałam dla Was kartkę ślubną.
Hello Dears!
It's Mosia here.
Today I'ma guest at Filigranki blog - Asia, thank you for the invitation.
I made a wedding card for you.


Bardzo kwiecista, bardzo różowa.
A dzięki tekturkowej ramce jest odpowiednio elegancka na ślub.
It's very floral, very pink.
And thanks to that chipboard frame it's also elegant and perfect for a wedding.


Ramkę pomalowałam białą farbą i nałożyłam pastę do spękań.
Napis zostawiłam nietknięty.
The frame is painted with white paint and treated with crackle paste 
but with the chipboard phrase I didn't do anything.




Do zobaczenia za parę dni!
Gosia.
See you in a couple of days!
Gosia.

Wykorzystałam:
I used:

Tekturka FLORA 16  Tekturka TEKST 3a  
LEMONCRAFT Maleńkie cuda ZESTAW 6 szt.  Lilie  Półperełki DUŻE ECRU samoprzylepne 10mm  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz