wtorek, 20 lutego 2018

Album "życie jest piękne"

 "W życiu piękne są tylko chwile...", które warto uchwycić w obiektywie aparatu.
Koniecznie znaleźć czas na wywołanie zdjęć i umieszczenie w nie byle jakim albumie :)
A później już tylko miło spędzać czas podczas oglądania zdjęć i wspominania...
Taki właśnie album dziś z przyjemnością prezentuję!



Album o wymiarach 20x15 cm, wykonany jest z 12 kart (w tym dwie karty stanowią okładkę).
Przed Wami do obejrzenia wiele, wiele zdjęć,
mam nadzieję, że dacie radę prześledzić je do końca ;)


Album ozdobiłam kolekcją papierów Everyday Spring od Lemoncraft (ciekawskim zdradzę,
że zużyłam ok. 18 arkuszy papieru 30x30cm). 
Papiery są pełne energii, bogate w szczegóły, a przy tym bardzo kobiece, z nutką romantyczności, 
dla tematu albumu "życie jest piękne" - idealne :)
Dla urozmaicenia stron przyklejałam papiery raz w pionie, raz w poziomie.

Strony ozdobiłam filigrankowymi tekturkami - m.in. jest balon, koniczyna, piękne narożniki, 
wzorami odbitymi za pomocą maski, mgiełkami, perełkami, szklanymi kaboszonami, kwiatami.














Jeśli myślicie o zrobieniu własnego albumu,
to mogą Wam się przydać m.in. takie materiały:

     


   
        

        
    



Ciepło pozdrawiam, Kasia :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz