niedziela, 10 grudnia 2017

Sanie Mikołaja / Santa's sleigh

Cześć Kochani!
Dzisiaj mam dla Was kolejną świąteczną inspirację.
Tym razem przygotowałam boxa ozdobionego świątecznymi tekturkami z Filigranek oraz pięknymi papierami z kolekcji Christmas in Avonlea. W centrum boxa umieściłam sanie Mikołaja 3D. Tekturki pokryłam pastą do spękań, całość lekko przybrudziłam pastą śniegową i pochlapałam białą farbą.

Hello Dears!
Today I have for you another Christmas inspiration.
This time I've prepared an exploding box, decorated with chipboards from Filigranki and beautiful papers from the "Christmas in Avonlea" set. In the center of the box I've placed 3D Santa's sleigh. Chipboards were covered with a crackle paste. I've stained the box with a snow paste and splashed it with a white paint.


















W pracy użyłam:
I've used:









Życzę Wam miłego dnia!
Have a wonderful day!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz