wtorek, 26 grudnia 2017

Kolorowa literka / Colorful letter

Od dłuższego czasu chomikuję pod biurkiem kilka liter, które chciałabym sprezentować bliskim osobom. Na każdą z nich mam już w głowie pomysł - dziś pierwsza z nich "M" dla Mateuszka, którą znalazł pod choinką. To mój mały chrześniak, któremu przeznaczona jest niejedna piesza, górska wycieczka ;) Literki dostępne w sklepie Filigranki łatwo się skleja i mogą stanowić oryginalny element dekoracyjny każdego pokoju. Moją "M" najpierw pomalowałam białą kredową farbą, by później namalować na niej górski krajobraz - ten wypełniłam stemplowanymi zwierzątkami oraz odbiłam pasujące napisy. Jak się Wam podoba?

For a long time, I've been hiding under my desk few letters that I would like to present to my loved ones. I have an idea for each of them - today the first letter is "M" for Mateusz, he found it under the christmas tree. He is my little godson who will surely go for many outdoor adventures ;)
The letters available in the Filigranki shop are easy to glue together and can be original decorative element of each room. First I painted my "M" with white chalk paint then I created a mountain landscape - I filled it with stamped animals and added matching inscriptions. How do you like it?





Przestrzenne literki znajdziecie tutaj / Dimentional letters you can find here:

https://www.filigranki.pl/3d/4345-litera-3d-przestrzenna-duza.html

Dziękuję za wizytę!
Thank you for visiting!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz