piątek, 15 grudnia 2017

Gwiazdka z nieba

Cześć !

Jak mija Wam piątkowe popołudnie? U nas zaczął padać śnieg, bardzo mnie to cieszy !!!
Marzę o pięknych białych świętach. Zapewne dlatego wszystkie prace otulam śniegiem.

Dziś mam dla Was coś nowego .... nowe tekturki od filigranek... można się w nich zakochać.

Moją pracę rozpoczęłam od wyciągnięcia wyciętych elementów i odrysowania gwiazdki na papierze. Z papieru wycięłam papier azowy w kształcie gwiazdki a całą bazę skleiłam klejem do papieru. 


Tekturkę pokryłam dwoma pastami teksturowymi - drobnoziarnistymi w kolorach beż i grafit. Dodałam kolory i delikatnie przetarłam czarnym gessem.


Dodałam gdzieniegdzie kleju i posypałam brokatem. Kilka przetarć woskiem i śniegiem ,efekt możecie zobaczyć na zdjęciach .

Proces tworzenia możecie obejrzeć na moim kanale youtube



Udanego weekendu !!!
Buziaki Karola 



  


1 komentarz: