czwartek, 21 grudnia 2017

Chustecznik / handkerchief box

Witajcie,

jakoś tak mnie ostatnio wzięło na próby mediowania :) Wiem, że jestem dopiero na początku drogi ale sprawia mi to juz ogromną radość - tym bardziej jesli mogę zrobic coś, co jednocześnie bedzie praktycznym prezentem dla kogoś :) Tak tez powstał mój pierwszy mediowany chustecznik, a za nim kolejne, gdyż efekt na tyle mi się spodobał, że postanowiłam obdarowac takimi pudełkami moich bliskich z okazji Świąt.
Zapraszam do oglądania zdjęć, będzie mi też miło jeśli pozostawicie jakiś komentarz - jak Wam się podoba taka praca, gdyż już wkrótce planuję zorganizowanie warsztatów chustecznikowych :)

I know that it's just the beggining of my way with mixedmedia but I love doing it :) Especially when I can create something which will be also useful gift for someone :) That's how I made this first handkerchief box and then the next ones because I was so satisfied that I decided to make them as Christmas gifts for my friends.
Please see the photos  and I will appreciate if you will leave some comments - how do you like it because soon I plan to organize workshops with such boxes :)















Produkty, których uzyłam ze sklepu www.filigranki.pl:

Products form www.filigranki.pl store, which I used:










Serdecznie Was pozdrawiam i życzę korzystając z okazji zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia :)

I would like to wish you all the best for coming Christmas time :)

Asia




2 komentarze: