wtorek, 6 lipca 2021

Ślubnie w bieli i granacie

 dzień dobry :)

Czy wy tez czujecie miłość w powietrzu... :)

Wakacje rozleniwiają, ale dla scraperek jest to pracowity sezon ze względu na sporą ilość ślubów.

Tym razem moja propozycja dla Was to klasyka bieli ale z niuansem w postaci granatowych dodatków.


 

Na ten zestaw prezentowy składa się Kartka ślubna w pudełeczku, w którego dnie jest zakładka na pieniążki oraz etykieta do szampana.
W tym projekcie użyłam  ramkę z uwielbianej przeze mnie kolekcji Renesans oraz jednego z ponad 50! wzorów tekturek z wizerunkiem pary młodej  - tak specjalnie dla Was z ciekawości policzyłam ile mamy dostępnych wzorów i jest ich więcej niż 50 :) 
Tym razem postawiłam na wzór z długowłosą panną młodą w ażurowej sukni. Do tego ręcznie robione kwiaty z foamiranu, troszkę białych i tekturkowych listeczków i wspomniane granatowe dodatki.
 




w tej realizacji wykorzystałam

   

pozdrawiam Was serdecznie

Ania - Dusza z papieru



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz