czwartek, 22 lipca 2021

Balon urodzinowy - shaker box

 Witajcie :)

Już jutro moja córka będzie obchodzić swoje 4 urodzinki, więc postanowiłam, że tym razem koniecznie muszę coś dla niej stworzyć. Ona jest moją największą fanką, dlatego wiedziałam, że musi być to coś wyjątkowego.

I tak przeszukując swoje zasoby tekturkowe , w ręce wpadła mi baza - shaker box jajko, zrobione w formie zawieszki. Bingo! Przecież to jest idealna baza, z której można zrobić urodzinowy balon:)

Sami zobaczcie :)




Wystarczy odwrócić bazę jajka do góry dnem i powstały balonik jest gotowy do wypełniania. Do ozdobienia użyłam wianuszek z listkami, papiery Paper Heaven Papers i moją ulubioną laleczkę z wykrojnika.





Jeśli szukacie ciekawego prezentu dla dziecka, to serdecznie Wam polecam takie rozwiązanie:)


Produkty ze sklepu:

 

 





Życzę Wam miłego dnia
Angelika








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz