czwartek, 15 lipca 2021

Letnia ramka shadowbox

Witajcie!

Zapraszam Was dzisiaj na wyjątkową inspirację.
Ostatnio miałam zaszczyt stworzyć pracę w ramach letniego YouTube HOP.
Tak się szczęśliwie złożyło, że jednym ze sponsorów w tym Hopie są Filigranki.
Nie pozostało mi więc nic innego, jak wykorzystać w inspiracji jedną z naszych wspaniałych baz.

Tematem Hopa jest praca ze zdjęciem, więc pomyślałam, że idealnie byłoby wykonać 
ramkę na zdjęcie, na zbliżające się urodziny mojej Córki.
Stąd pomysł na użycie jednego z naszych shadowbox'ów 
- tym razem z ażurowymi, sercowymi ściankami.

Użyłam go jednak nietypowo, bo ze ścianek shadowbox'a 
postanowiłam zrobić shaker.
Cały proces tworzenia rameczki możecie prześledzić na filmie.

Serdecznie zapraszam na moją inspirację 
oraz do stworzenia podobnej pracy!




Zapraszam również na film:


W pracy użyłam:

  

Serdecznie pozdrawiam, 
Monika Conca



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz