piątek, 2 lipca 2021

Róż, złoto i cekiny na początek współpracy.

 Witajcie! 

Druga połowa roku zawitała do naszych kalendarzy, a wraz z nią nowa osoba wśród projektantek Filigranek. Być może twarz już nieco znana, imię też pewnie gdzieś się pojawiało, ale wreszcie przyszedł czas na oficjalne przywitanie się.

Kochani, nazywam się Justyna Benduch, kartkowaniem zajmuje się już prawie 10 lat. Oznacza to, że wcale taka młodziutka już nie jestem ale wiem, że na chwilę obecną jestem w najlepszym etapie mojego życia. Ubiegły rok jaki był, każdy pamięta, ale to dzięki niemu odkryłam na nowo swoją pasję scrapbookingu. Wykorzystałam okazję do pogłębiania swojej wiedzy oraz testowania nowych doświadczeń. Mam nadzieję, że dzięki temu będę mogła Was inspirować. Trzymajcie za mnie mocno kciuki i... Miłego oglądania moich prac.

W swojej pierwszej publikacji pragnę Wam pokazać kartkę - książkę, którą wykonałam z okazji 18stych urodzin. Róż, złoto, cekiny i odrobina jeszcze nastoletniego buntu.








W pracy wykorzystałam:

 




Pozdrawiam gorąco, Justyna














2 komentarze: