niedziela, 18 lipca 2021

Mediowe serce

 Cześć.

Nie często mam Wam do pokazania prace w stylu mixmedia, ale dzięki motywacji jaką dostałam od Filigrankowej koleżanki ( tak Renatko, o Tobie mowa :) ), coraz chętniej sięgam po farby, tusze i pasty modelujące.

 

Dziś chcę Wam zaprezentować vintagowe serducho w rdzawo miedzianych kolorach.

Zawieszka powstała na tekturkowej bazie, którą potraktowałam najpierw podbarwionym gesso, a potem w ruch poszły pasty strukturalne, tusze, farby, mikrokulki i co tam jeszcze tylko wpadło mi w ręce ;)

Ramkę i tekturkowe listeczki również pokryłam gesso oraz tuszami i woskiem. Podobnie zrobiłam z kilkoma metalowymi elementami oraz kluczem, który odcisnęłam z masy.

Przez dziurkę przeciągnęłam bawełnianą koronkę - zawieszka gotowa.

 







tworząc to serce skorzystałam z 

     

   

ściskam Was cieplutko

Ania - Dusza z papieru



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz