niedziela, 8 grudnia 2019

walizka mixed media

Walizka spakowana na Święta Bożego Narodzenia

mixmediowe pudełko na świąteczne fotki:)



Witajcie:)

Zaczynam odczuwać przedświąteczną gorączkę... już chyba większość z nas tak ma. Sklepy zewsząd "atakują" bożonarodzeniowymi dekoracjami i asortymentem, wszędzie jingle bells...  cóż, chyba pora dać się ponieść tej fali i spakować na Święta:)

Często na te Święta podróżujemy i to daleko... tym razem moja propozycja inspiracyjna jest nieco przewrotna. Stanowi ją walizka - sporych rozmiarów pudełko na fotokarty. Postanowiłam przyozdobić ją nieco w klimacie świątecznym, w końcu mają się tam znaleźć świąteczne fotki, chociaż... można nawet uczynić z tego formę minigrudniownika lub po prostu - podarować w prezencie gwiazdkowym z ukrytym wewnątrz drobiazgiem:) Możliwości jest naprawdę wiele, wszystko zależy od tego, jakie mamy zapotrzebowanie:)
















Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu, pozdrawiam ciepło i do zobaczenia wkrótce:)



Ze sklepu Filigranki wykorzystałam:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz