sobota, 21 grudnia 2019

Kartka bożonarodzeniowa - choinka

Choinka - kartka świąteczna

Boże Narodzenie tuż tuż...


Witajcie:)
Boże Narodzenie już za moment... ostatnim rzutem na taśmę w tym roku przygotowałam jeszcze 2. kartki. Pierwsza z nich, ta którą Wam dziś zaprezentuję, jest wykonana na filigrankowej bazie kartki-choinki. Jest delikatnie mediowana. Wykorzystałam papiery BO-BUNNY, na które nałożyłam maskę Agaterii i brokat. Kompozycję stanowi poinsencja, gałązki  oraz elementy do wycinania z Galerii Papieru, do tego tekturka z napisem WESOŁYCH ŚWIĄT zembossowana na czerwono. Na koniec gesso i chlapania ... karteczka gotowa:)















Może skusicie się jeszcze i wykonacie tak jak ja - kartki na ostatnią chwilę;) Pozdrawiam



Ze sklepu Filigranki wykorzystałam:


I tekturka z napisem:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz