piątek, 13 grudnia 2019

Kurs na poinsecje z papieru scrapowego

Witam serdecznie!

Wiem, że kwiaty z foamiranu są piękne i robią furorę,
jednak ja przygotowałam na dziś kurs na poinsecje z papieru scrapowego.
Są bardzo proste i też się nieźle prezentują na kartkach.

Przygotowałam potrzebne materiały:
czerwony papier scrapowy, wykrojniki, piankę i dłutka do formowania kwiatów
oraz pręciki na środek poinsecji.


Piankę i dłutka znajdziecie w sklepie Filigranki.

Wycinam odpowiednią ilość płatków na dwie poinsecje.
Każda będzie się składała z dwóch większych i jednej mniejszej scrapki.


Kwiatki delikatnie moczę w wodzie, wyciągam pęsetą i osuszam na papierowym ręczniku.


Na lewej/spodniej stronie kwiatka ugniatam płatki dłutkiem.


Natomiast na prawej/wierzchniej dociskam środek.


Tak przygotowane kwiatki suszę nagrzewnicą.


Niewielką ilość kleju nakładam wykałaczką.


I sklejam warstwy kwiatka naprzemiennie jeszcze dociskając środek.


I mam dwie poinsecje.


Przez środek przewlekam pręciki.


I od spodu dość mocno obsmarowuję je klejem.
Zanim gdziekolwiek przykleję poinsecje, czekam aż klej zaschnie.


A tak się prezentują moje poinsecje na gotowej już kartce - bombce.


Użyłam:

    

    

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.
Ania


4 komentarze:

  1. O fajnie, przyda się kursik dla osoby która zaczyna zabawę że skrapkami. Póki co kartki powstają z tego co jest pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, tylko uważaj, to uzależnia 😃

      Usuń