wtorek, 17 grudnia 2019

Świąteczne opakowanie na voucher

Cześć!

Jeśli nie wiecie w co zapakować voucher, który chcecie wręczyć pod choinkę, to poniżej pokażę Wam moją propozycję.

Bazę książkę ozdobiłam papierami od ScrapAndMe, na okrągłą beermatę nałożyłam białą pastę modelującą, a na nią złoty puder do embossingu. Okładkę ozdobiłam również m.in. wyciętymi gwiazdami betlejemskimi oraz chrobotkiem. W środku umieściłam vouchery, które owinęłam opaską.


Hi!

If you do not know how to pack a voucher that you want to put under a Christmas tree as a gift, I will show you my proposal below.

I decorated the book base with ScrapAndMe papers, put a white modeling paste on a round beermat and a gold embossing powder on it. I also decorated the cover with poinsettias cut out of paper and reindeer moss. Inside I placed vouchers, which I wrapped with a band.








Ze sklepu Filigranki wykorzystałam:

I used the following products from the Filigranki shop:


 





Pozdrawiam,

Regards



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz