piątek, 20 grudnia 2019

CHOINKA

Najpiękniejsze święta tuż, tuż!
To już ostatni moment by wykonać dekorację lub upominek dla najbliższych.
Przygotowałam dla Was fotokurs na choinkę.




Do jej wykonania musimy przygotować :
- 3 kwadraty -bazy o wymiarach 14,5 x 14,5
-2 kwadraty z papieru scrapowego o wymiarach 14,3 x 14,3

Kwadraty- bazy bigujemy po przekątnej.


a następnie sklejamy w następujący sposób:


i dalej :



W kolejnym kroku oklejamy papierem scrapowym, trójkątne fragmenty bazy:


Pod pierwszym i ostatnim trójkątem wklejamy płaski magnes neodymowy.
Analogicznie oklejamy papierem kolejne skrzydełka- trójkąty.


Jak widzicie, pozostały nam nieoklejone fragmenty bazy.
Po złożeniu choinki wzdłuż bigowanych przekątnych uzyskujemy:


Możemy okleić trójkątne elementy bazy i wtedy choinka wygląda tak :


Teraz zajęłam się dekorowaniem jednej ze ścianek choinki fantastyczną, filigrankową tekturką .




Kolejną ściankę przyozdobiłam wykonanymi przeze mnie 
kwiatami z foamiranu i zimowymi dodatkami.
U mnie poprószył śnieg!!!


Mam nadzieję , że moja propozycja przypadnie Wam do gustu. 
Choinka spełnia rolę pięknej dekoracji i oczywiście karteczki świątecznej, ponieważ od wewnętrznej strony mamy naprawdę sporo miejsca na ciepłe życzenia od serca.

Z filigrankowego sklepu wykorzystałam:



Przesyłam najpiękniejsze życzenia 
z okazji Świąt Bożego Narodzenia.

Renata





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz