czwartek, 14 listopada 2019

Szafka z porcelaną

China cabinet

Witam, na dziś zrobiłam z tekturki okna rustykalną dekorację do domu.

Po sklejeniu tekturki pokryłam ją czarnym gesso, przetarłam świecą i użyłam warstwy białej farby akrylowej. Całość przetarłam papierem ściernym.

Hello, for today's project I made rustic decor from a window chipboard.

After glueing together a chipboard I painted it with a black gesso, scrub it with a candle and use white acrylic paint. Then I wipe it with a sandpaper.

Do drzwiczek przykleiłam przeźroczystą folię by imitować szkło. Jeszcze tylko filiżanki do środka, serce zawieszka i szafka z porcelaną gotowa.

To the cabinet doors I stick an acetate to imitate window. Now it's time for some cups and kettles, decorative heart and my china cabinet is ready.








Użyłam / I used:

     


Pozdrawiam / Greetings:




10 komentarzy:

  1. Piękna dekoracja,w pierwszej chwili pomyślałam, że to prawdziwa szafka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to dopracowałaś, że też się nabrałam ;) Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. To się nazywa dekoracja z klasą! Jeśli natomiast chodzi o filiżanki w realu, to polecam porcelanę carmani, którą można kupić między innymi na https://portal.hanipol.com/pl/. Kuszą nie tylko piękne i bogato zdobione filiżanki lecz także atrakcyjne ceny.

    OdpowiedzUsuń