sobota, 9 listopada 2019

opakowanie na wino

Wino smakuje lepiej...

...gdy jest odpowiednio zaserwowane:)



Witajcie:)
Czasem trafia się szczególna okazja i na taką okoliczność chcemy wręczyć butelkę wina.  Jednak odpowiednio opakowane, sprawi podwójną radość. Dlatego na dzisiejsze spotkanie przygotowałam ozdobne opakowanie na butelkę w wersji urodzinowej.







Kolory typowo kobiece:) a do tego czarne dodatki dla dodania "pazura". Uwielbiam czerń - to kolor, który dodaje pracy charakteru i doskonale podkreśla detale:)


Mam nadzieję, że opakowanie ozdobione w takim stylu Wam się spodoba:)
 Do zobaczenia, pa:)



Ze sklepu Filigranki wykorzystałam



2 komentarze:

  1. To prawda, czarne elementy zawsze dodają "tego czegoś" :) kupiłam niedawno u Was to opakowanie na wino, więc będę testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale! Mam nadzieję, że się pochwalisz wynikami testów - chętnie obejrzę:))) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń