piątek, 1 listopada 2019

Idealny prezent

Cześć ✌💋
Przychodzę do Was dziś z moją najnowszą inspiracją.

Tak się zdarzyło, że mieliście okazję w ostatnich dniach zobaczyć filigrankowe skrzypce w podobnej kolorystyce, lecz mam nadzieję, że w moim wykonaniu też Wam się spodobają :)

Postanowiłam trochę poszaleć i wkomponować je w obraz, który już dawno za mną chodził.
 Jak dla mnie będzie idealnym prezentem pod choinkę 💝💝💝
Podczas tworzenia skłaniałam się ku niebieskim odcieniom, 
lecz vintygowe kolory są zdecydowanie bliższe mojemu sercu.

Więc wyszło, jak wyszło. 
Sami oceńcie czy fajnie 😁








Dajcie znać czy projekt się Wam podoba, będę bardzo wdzięczna ❤

Zdradzę Wam też, że zaraz ruszają zapisy na warsztat online właśnie z tego obrazu, więc jeśli macie ochotę wziąć w nim udział, zaglądajcie na mój profil


Do wykonania pracy użyłam:
GLOBUS 3D tekturkaNagrzewnica do embossingu  FOAMIRAN 20x23cm  Pasta HEAVY BODY GEL błyszcząca transparentna 100ml


Pozdrawiam Was serdecznie
  



3 komentarze:

  1. Wyszło nawet bardzo fajnie :) super pomysł, bardzo oryginalny prezent będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jak pięknie to wygląda! Zgadzam się, że to świetny pomysł pod choinkę. Ja w zeszłym roku dostałam coś podobnego, na pamiątkę, a do tego długopis parker jotter z grawerem TYLKO MOJA, od mojego męża! Byłam zachwycona!

    OdpowiedzUsuń