niedziela, 3 listopada 2019

Kurs na ślubną kartkę w kształcie serca

Cześć!

Przygotowałam dla Was kurs na ślubną kartkę w kształcie serca. Ta baza sprawdzi się też świetnie, jako baza do prac walentynkowych, do których zostało jedynie 3,5 miesiąca, coś czuję, że zleci bardzo szybko ;)

Pokażę Wam jak zrobić serce, które znajduje się poniżej, a na dole strony będziecie mogli pobrać darmowy digi stempelek, który wykorzystałam w tej pracy.


Hi!

I have prepared for you a course for a heart-shaped wedding card. This base will also work great as a base for Valentine's Day work in only 3.5 months from now. I have a feeling that the time will pass very fast :)


I will show you how to make a heart like the one I present below, and at the bottom of the page you will be able to download a free digi stamp that I used in this work.



Do przygotowania kartki będą potrzebne:

  • baza serca
  • ozdobne papiery
  • tekturka ramka
  • tekturka serce
  • dodatki, u mnie: kwiaty 2D, 3D, motylki, perełki, plastry miodu wycięte z wykrojnika, sizal, wstążeczka (dwóch ostatnich nie ma na zdjęciu)
  • kordonek i igła do przeszycia jednej z warstw
  • media do zmediowania serca, u mnie: pasta do spękań oraz różowa, żółta i biała farba akwarelowa
  • nożyczki, klej, kosteczki 3D, pistolet do klejenia na gorąco, pędzelek

To prepare the card you will need:

  • a heart base
  • decorative papers
  • a chipboard frame
  • a chipboard heart
  • accessories, for me: 2D and 3D flowers, butterflies, pearls, honeycombs cut on a machine, sisal, ribbon (the last two are not in the picture)
  • cotton filet and needle to sew one of the layers
  • mix-media for the heart, for me: crackling paste and pink, yellow and white watercolor paint
  • scissors, glue, 3D cubes, hot glue gun, brush



Odrysowujemy i wycinamy dwa serca. Jedno serce przeszywamy, drugie w niektórych miejscach przedzieramy. Obie warstwy postarzamy nożyczkami.


We draw and cut out two hearts. We pierce one heart and tear the other in some places. We age both layers with scissors.



Na tekturkowe serce nakładamy pastę do spękań, czekamy aż wyschnie albo suszymy suszarką.
Ja nie miałam farby która kolorem by idealnie mi pasowała do papierów, dlatego postanowiłam zmieszać kilka farb, żeby uzyskać kolor, który będzie mnie satysfakcjonował. Połączyłam trzy akwarelowe farby: białą Renesans liquarel, różową metaliczna w proszku Color Glow Ruby oraz żółtą w proszku Rainbow Color Duo Yellow Amber.


We put crackling paste on the chipboard heart and wait for it to dry or dry with a dryer. I didn't have a paint that would match my paper perfectly, that's why I decided to mix a few paints to get a color that would satisfy me. I combined three watercolor paints: white Renaissance liquarel, pink metallic powder Color Glow Ruby and yellow powder Rainbow Color Duo Yellow Amber.



Papier przyklejamy na bazę, a następnie dekorujemy serce według uznania.


We glue the paper to the base, and then decorate the heart as desired.



Na sam koniec kilka chlapnięć białą akwarelową farbą.


Finally, a few splashes of white watercolor paint.



Ostatecznie serce wygląda następująco


In the end, the heart looks like this




A poniżej podrzucam Wam digi stempelek. Jeśli go użyjecie, dajcie koniecznie znać, chętnie odwiedzę Waszego bloga i zobaczę co stworzyliście.


Below you can find a digi stamp. If you use it, let me know, I will gladly visit your blog and see what you have created.



Ze sklepu Filigranki wykorzystałam:

I used the following products from the Filigranki shop:










Pozdrawiam,

Regards




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz