piątek, 15 listopada 2019

Kurs na świąteczną ozdobę

Witajcie!

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam dla Was kurs na świąteczną ozdobę - gwiazdkowy stojaczek. 



Do wykonania stojaczka potrzebujemy:


- dwa arkusze świątecznych papierów;
- dwie bazy w kształcie gwiazdki;
- różniste tekturki świąteczne (ja moje wcześniej zembossowałam na gorąco)
- sizal;
- kulki styropianowe;
- kwiatki (z białego foamiranu zrobiłam trzy poisencje);
- gaza;
- listki i inne elementy wycięte wykrojnikami oraz/lub z arkusza papieru
- dowolne ozdoby jakie nam wpadną w oko:)

Bazy gwiazdkowe przecięłam w miejscach złączeń, otrzymując w ten sposób cztery gwiazdki. 
Każdą z nich obrysowałam na ciemnym papierze oraz wycięłam, zrobiłam to samo na jaśniejszym papierze, jednak tym razem gwiazdki były troszkę mniejsze. Wszystkim wyciętym gwiazdkom lekko postrzępiłam brzegi.


Za pomocą kostek dystansowych skleiłam wszystkie warstwy


Każdą gwiazdkę ozdobiłam za pomocą tekturek oraz innych dodatków






Za pomocą cienkich pasków papieru skleiłam sąsiadujące ramiona gwiazdek
Mam nadzieję, że taka forma przypadnie Wam do gustu i może spróbujecie wykonać coś podobnego:) 
Tak w tajemnicy Wam zdradzę, że to mój pierwszy kurs w scrapowej karierze, więc proszę o wyrozumiałość;)

Pozdrawiam, Kabis

Ze sklepu wykorzystałam:


2 komentarze: