sobota, 13 marca 2021

Wielkanocne jajka

Witajcie!

Zapraszam Was dzisiaj na wiosenno - wielkanocną inspirację.
Stworzyłam bliźniacze kartki w kształcie jajek,
które powstały na naszych tekturowych bazach.
Do ozdobienia baz użyłam kolekcji papierów "Spacer w chmurach" od Paper Heaven
oraz kreatywnego bloczka "Flora Book 4" od Mintay Papers.

W moim projekcie nie mogło zabraknąć akcentów wielkanocnych.
Wykorzystałam zajączka oraz małego baranka. Obie tekturki embossowałam na biało.
Użyłam też naszych wspaniałych nowości
- cudnych roślinnych rameczek z kolekcji Flora
oraz eukaliptusowych gałązek, które pomalowałam farbkami akwarelowymi.

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!







Zapraszam na tutorial:


W pracy użyłam:
    

  

    

Serdecznie pozdrawiam, 
Monika Conca


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz