czwartek, 4 marca 2021

Miętowe jajo na ażurowej bazie

 Cześć Kochani.
Czy Wy też już macie w głowach wiosnę i święta?
 
Jeśli tak jak i mnie myśli krążą Wam wokół pisanek, zajączków i kurczaczków, to mam dla Was pomysł na Wielkanocną kartkę w kształcie jajka.
W sklepie znajdziecie bazy w tym kształcie oraz dedykowane do nich, pasujące rozmiarem tekturki o pięknych ażurowych wzorach.

Ponieważ poprzednia moja świąteczna inspiracja była w różowych odcieniach, tym razem postawiłam na delikatną miętę w wiosennym, pastelowym wydaniu. Do tego sporo listków, ręcznie robiony foamiranowy kwiatek i urocza mała budka dla ptaków.

Efekt zobaczycie poniżej.









wykorzystałam do tego projektu

    
   


    Ściskam Was mocno

Ania - Dusza z papieru
 

 



   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz