niedziela, 4 października 2020

Zmediowana walizka na ślubne życzenia

Witajcie.

Ci, którzy śledzą filigrankowe inspiracje z pewnością widzieli tą walizeczkę w różnych wersjach. 

Ja dziś zaprezentuję Wam wersję ślubną.

 

 


Baza po złożeniu została pomalowana białym gesso oraz ozdobiona pastą strukturalną nałożoną przez szablon. By wydobyć jej fakturę, a także nadać jej lekki charakter vintage jej krawędzie a także utworzony z pasty ornament przecieniowałam lekko brązowym tuszem.




Jako, że sama baza w formie walizki jest już mega atrakcyjna, postawiłam, że jej dekoracje nie zakryją zbyt wiele z jej powierzchni. 

 


Centralnie umieściłam warstwową ramkę z dedykacją.

 

 

Dekoracja jest bardzo w moim stylu :) - delikatny biały kwiat wykonany z cienkiego materiału oraz jasne listeczki z wykrojnika.

 

Wewnątrz walizki znajduje się kartka  z życzeniami wykonana w tym samym stylu w jakim jest ozdobiona walizka. 

 


 

Przestrzenność walizeczki sprawia , że poza kartką w jej środku spokojnie zmieści się  kilka a nawet kilkanaście ruloników banknotów, co pozwala na atrakcyjniejsze ich wręczenie, niż tylko płasko włożone do koperty.

 

 

prezent gotowy - można iść na wesele :)

 



 Żeby wykonać tą walizeczkę użyłam


pozdrawiam Was serdecznie

Ania  - Dusza z papieru




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz