niedziela, 18 października 2020

Okrągła kartka w torebce

 WITAJCIE.

Mam dziś dla Was troszkę kolorków w tę szarą niedzielę. 

 


Ostatnio coraz częściej porzucam swoje bezpieczne "środowisko" bieli i ślubnych koronek, by eksperymentować z mediami i kolorami. Za oknami zimno, buro i ponuro, więc postanowiłam uchwycić w kolorach trochę energii, którą chcę Wam dziś przekazać.

W filigrankowym sklepie znajdziecie naszą autorską bazę w kształcie torebki. 

Dziewczyny już nie raz pokazywały Wam jak fantastycznie można ją wykorzystać, przyszła więc i pora na moją propozycję.


 Torebka ta pomieści tradycyjną kartkę w formie kwadratu, lub tak jak w moim przypadku kartkę wykonaną na naszej okrągłej bazie.

 

 


Postawiłam tym razem na bardzo spójną dekorację i na torebce i na kartce. Bazę torebki i kartki wybrałam w białym kolorze, a następnie okleiłam ją ozdobnym papierem.

Wrzosowe kolory, trochę, przetarć i chlapań wykonanych białym tuszem, do tego koronki i materiałowe kwiaty miały za zadanie zrobić lekko vintagowy charakter. Do tego lekko przetuszowany tekturkowy ornament.

 


 



Delikatności i elegancji dodały tekturkowe sznury perełek, do uszka torebki na złotym sznureczku dowiązałam tag z dedykacją...


 

  i gotowe :) 


 


 

Bazy potrzebne do zrobienia takiego zestawu oraz inne wykorzystane przeze mnie produktu

 znajdziecie pod tymi linkami :





 

 

pozdrawiam Was cieplutko


Ania - Dusza z papieru


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz