sobota, 10 października 2020

Ślubna kartka w pudełeczku z przeszyciami


Witajcie.
Dziś będzie bardziej w klimatach typowych dla mnie, bo będzie jasno i romantycznie. Otóż dziś chcę Wam pokazać jak wykorzystałam nasze pudełeczko z przeszyciami oraz oczywiście kilka filigrankowych tekturek do stworzenia kartki na ślub.

 

Głównym elementem kartki jest umieszczona centralnie ramka serce. Jej koronkowa romantyczna forma dodaje kartce charakteru i w zestawie z podklejonym pod nią białym papierem będzie stanowić tło dla ptaszków odciśniętych z masy fimo.

 


Pozostając w typowo ślubnych klimatach do dekoracji  rameczki użyłam białych kwiatuszków i listeczków wyciętych z jasnych papierów.



W kompozycji kwiatowej "kropką nad i" zostały delikatne gałązki listeczków, jakie uzyskałam tnąc na mniejsze kawałeczki linię listków do której link znajdziecie poniżej.




A do kompletu pudełko... i to nie byle jakie pudełko. Od jakiegoś czasu w naszym sklepie są dostępne nowe wzory pudełek z okienkiem, które dodatkowo wokół szybki posiadają ozdobne przeszycie, przez co same w sobie prezentują się już bardzo elegancko. 

By jednak dodać im klimatu jaki ma kartka, tak by stanowiły spójny komplet, węższe krawędzie wieczka ozdobiłam delikatnymi ornamentami.

Całość wyszła elegancko i romantycznie. 

A by uzyskać taki efekt użyłam :

 

https://www.filigranki.pl/16254-thickbox_default/tekturka-serce-romance.jpghttps://www.filigranki.pl/pl/ornamenty/5366-tekturki-linia-listeczki.html?search_query=linia+listeczki&results=1

 



 

pozdrawiam Was ciepło 

Ania  - Dusza z papieru




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz