sobota, 8 sierpnia 2020

Ślubny czekoladownik w neutralnych kolorach

A wedding card with a chocolate in neutrals

Cześć 😀

Mój dzisiejszy projekt to czekoladownik do którego zrobienia wykorzystałam gotową bazę, 
więc do zrobienia została mi tylko najprzyjemniejsza część czyli zdobienie 😉
To bardzo przyspiesza pracę.

Użyłam też bogato zdobionych tekturek, które embossowałam na gorąco w kolorze złotym, 
co dało mojej pracy odrobinę stylu glamour.
Oczywiście są tu moje kapuściane róże z papieru, gniecione wstążki i włóczki
 oraz cudna kolekcja papierów z Galerii Papieru "Nostalgia".

Hi 😀

My today's project is box with a chocolate. I used ready made base, 
so I was left with a best part  - decorating 😉
This really speeds my work.

I used richly decorated chipboards, which I heat embossed in gold, 
so it add to my project bit of glamour.
Of course we have here my handmade paper cabbage roses, crinked ribbons, 
yarns and a lovely paper collection from Galeria Papieru "Nostalgia".









Użyłam/ I used:

  


Pozdrawiam/ Greetings:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz