sobota, 1 sierpnia 2020

Kuferek w stylu vintage

Ten kuferek wymyśliłam sobie dość dawno temu ale gdzieś w ferworze walki projekt zawisł w czeluściach :) Niedawno jednak udało się projekt wdrożyć w życie, powstała baza, którą już od jakiegoś czasu można kupić w naszym sklepie, no a w ubiegłą sobotę kuferek doczekał się ozdobienia :)
To był piękny, słoneczny dzień, usiadłam więc z nim na tarasie, wzięłam moją ukochaną ostatnimi czasy kolekcję Hazy Street i powiem Wam, że poszło bardzo szybko - uwielbiam takie "twórcze uniesienia" :)
Zapraszam do obejrzenia zdjęć i zachęcam do zrobienia takiego kuferka dla samej siebie - jest nie tylko piękny ale też praktyczny - można schować w nim sporo skarbów,pamiątek lub zdjęć.







A oto materiały, które wykorzystałam:

 




Pozdrawiam,
Asia






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz